Tech

Si Instagram 'U Bë' më shumë si TikTok në 2021?

Si Instagram 'U Bë' më shumë si TikTok në 2021?

Ishte në gusht 2020 kur Instagram për herë të parë filloi të përballet si TikTok me veçorinë Reels. Nëse viti 2020 kishte të bënte me vendosjen e fazës bazë që Reels të përballej me TikTok, atëherë 2021 kishte të bënte që Instagram të bëhej gjithnjë e më shumë si aplikacioni popullor në pronësi të ByteDance .

Me kalimin e vitit, Instagram mori shumë funksione të ngjashme me TikTok. Për më tepër, zyrtarisht tha se aplikacioni nuk do të ketë të bëjë me fotot. Adam Mosseri, kreu i Instagram, në fillim të këtij viti tha se "Ne nuk jemi më një aplikacion për ndarjen e fotove ose një aplikacion katror për ndarjen e fotove".

Ajo që ndodh në TikTok, nuk qëndron në TikTok

Aplikacioni në pronësi të ByteDance ka filluar me të përdoret masivisht vitet e fundit. TikTok mbetet një nga aplikacionet më të shkarkuara në botë me miliona përdorues aktivë mujorë. Dhe frymëzoi pëlqimet e Instagramit që të bëhej më shumë si ata. Pra, Instagram bëri pikërisht këtë – dha ndryshimin e vet për veçoritë që ishin tashmë të njohura në TikTok.

Në mars 2021, Instagram lançoi një veçori të quajtur Remix – i lejon përdoruesit të regjistrojnë video Reels së bashku me një video nga një përdorues tjetër. Funksioni ishte shumë i ngjashëm me Duet, i gjetur në TikTok.

Kur u lëshuan në Instagram Reels, videot e shkurtra ishin vetëm 15 sekonda. Sidoqoftë, së shpejti ai kufi kohor u dyfishua, por në 2021 Reels mund të jenë mbi 60 sekonda të gjata. TikTok më parë kishte një kufi kohor 1 minutësh, por ai u rrit në 3 minuta në 2021 – diçka që bëri edhe Instagram.

Reels mori gjithashtu veçoritë e tekstit në të folur dhe efektet zanore në 2021, të cilat ishin përsëri atje në TikTok.

Instagram gjithashtu lançoi një përvojë krejtësisht të re kërkimi që tani do të tregojë sugjerime për foto dhe video në vend të hashtags, llogarive të përdoruesve ose vendeve. Një funksionalitet i ngjashëm ka qenë në TikTok për një kohë tani.

Javën e kaluar, një veçori e quajtur Visual Replies u shfaq në Instagram. Shumë pak befasi për njerëzit, kjo ka qenë tashmë në TikTok për një kohë.

Gjithçka ka të bëjë me videot dhe argëtimin në Instagram

Mosseri në fillim të këtij viti e bëri të qartë se Instagram përballet me një konkurrencë të madhe për kokën e syve. "Le të jemi të sinqertë, ka një konkurrencë vërtet serioze tani," tha ai. “TikTok është i madh, YouTube është edhe më i madh, dhe ka shumë të tjera të reja gjithashtu.”

Më tej ai tha se njerëzit shikojnë Instagramin për t'u argëtuar. “Ne duhet ta përqafojmë atë, dhe kjo do të thotë ndryshim.”

Ndryshimi ose më saktë ndryshimet janë frymëzuar shumë nga TikTok. 2021 thjesht mund të ketë qenë viti kur Instagram u bë gjithnjë e më shumë si TikTok.

Tiranapost.al