Tech

A është në të vërtetë më e lirë të përdorësh në një automjet elektrik?

A është në të vërtetë më e lirë të

Me çmimet e gazit rreth 58% më të larta në krahasim me vitin e kaluar mund të mendoni të kaloni në një makinë elektrike për të kursyer para.

Por duke pasur parasysh se automjetet elektrike priren të jenë më të shtrenjta se makinat me karburant dhe se energjia elektrike ka kostot e veta, a është në të vërtetë më e lirë të zgjedhësh makinën elektrike? Përgjigja e shkurtër është po, edhe pse kjo varet gjithashtu vendi ku jetoni dhe lloji i automjetit që blini gjithashtu. Ju madje mund të mendoni edhe një automjet hibrid që ka një motor gazi dhe elektrik.

Ja një vështrim se si kostot e automjeteve elektrike krahasohen me makinat me gaz.

Automjetet elektrike kanë një kosto më të lartë paraprake
Çmimi mesatar për një automjet elektrik (EV) është 56,437 dollarë, thuajse e barabartë me një makinë luksoze të nivelit mesatar.

Për të kursyer kohë në karikimin e EV dhe për të zgjatur jetëgjatësinë e baterisë, shumë shoferë instalojnë gjithashtu atë që njihet si karikues “Niveli 2” në shtëpitë e tyre, me një kosto totale prej rreth 2,000 dollarë, përfshirë instalimin. Me një karikues të nivelit 2 duhen më pak se tetë orë për të karikuar automjetin tuaj.

Shumica e automjeteve elektrike vijnë me një kabllo karikimi të Nivelit 1 që mund të futet në një prizë elektrike të zakonshme shtëpiake 120 volt, por mund të duhen deri në 40 orë për të karikuar plotësisht automjetin. Është më e lirë, por më pak e përshtatshme.

Automjetet elektrike priren të kenë kosto më të lira të karburantit dhe mirëmbajtjes
EV-të zakonisht kanë çmime më të larta blerjeje, por pronarët mund të kursejnë shumë në shpenzimet operative. Një studim i Raporteve të Konsumatorëve 2020 zbuloi se pronarët e automjeteve elektrike , mesatarisht, shpenzojnë 60% më pak për karburant në krahasim me automjetet me motor me djegie të brendshme.

Po sa i përket karikimit në shtëpi, tarifat e energjisë elektrike? shtëpiake ndryshojnë sipas shtetit, bazuar në një sërë faktorësh si rregullimi dhe mënyra se si prodhohet energjia elektrike, por kostoja mesatare mujore është rreth 25 dollarë në muaj .

Dhe duke qenë se automjetet elektrike kanë më pak pjesë se makinat me karburant, nuk kanë vaj për të ndryshuar, nuk kanë kandela për të zëvendësuar e prandaj ato priren të kenë edhe kosto më të ulëta mirëmbajtjeje. Një raport i fundit nga firma analitike We Predict zbulon se pas 36 muajsh në rrugë, kostot e shërbimit ishin 31% më të ulëta për makinat elektrike dhe kamionët e lehtë në krahasim me automjetet e ngjashme me bazë benzine.

Pra, cila është më e lirë në përgjithësi?
Një raport i Departamentit Amerikan të Energjisë tregon se pas 15 vjetësh, makinat elektrike do të kushtojnë më pak se modelet e ngjashme vetëm me gaz, nëse merret parasysh çmimi, mirëmbajtja, financimii dhe riparimet, uljen e taksave dhe kostot e karburantit.

Megjithatë EV-të më të reja me një rreze baterie mbi 300 milje mund të përfundojnë duke kushtuar më shumë. Automjetet e lehta elektrike që mbulojnë 300 milje me një karikim baterie kanë një kosto për milje katër cent më të lartë se modelet e ngjashme me gaz, edhe pse kjo është kryesisht sepse ato janë automjete elektrike më të reja, të fundit që shiten me çmime makinash luksoze.

Një nga disavantazhet më të mëdha ndaj EV-ve është se karikimi i baterisë së makinës nuk është i përshtatshëm nëse nuk keni akses në stacionet komerciale të karikimit ose të paktën një karikues të nivelit 2 në shtëpi. Dhe edhe me karikuesit më të shpejtë të Nivelit 3 që gjeni në stacionet komerciale do ju duhet të prisni të paktën 30 minuta.