Stil jete

Çfarë është mikrofeminizmi dhe pse mund të jetë më shumë se një trend në TikTok

Çfarë është mikrofeminizmi dhe pse mund të jetë

Mënyrat për të luftuar patriarkalizmin janë të panumërta: demonstrata në shesh, ligje të propozuara, debate dhe shoqata, beteja ideologjike në fushat e ndryshme ku ai shfaqet dhe veprime të vogla të përditshme, të cilat, në terma afatgjatë, mund të bëjnë ndryshim.

Ky i fundit është rasti i mikrofeminizmit, një lëvizje gjithnjë e më popullore në mediat sociale, veçanërisht në TikTok, dhe emblema e urgjencës së një morie grash të përhapura në mbarë botën për të kontribuar në mënyrë konkrete, çdo ditë, në luftën kundër trashëgimisë së së kaluarës.

Për çfarë bëhet fjalë? Si artikulohet mikrofeminizmi? Dhe pse është e rëndësishme?

Çfarë është mikrofeminizmi?

Shprehja mikrofeminizëm rrjedh nga bashkimi i fjalëve 'mikro', 'i vogël' dhe 'feminizëm' dhe i referohet asaj serie veprimesh, sjelljesh dhe praktikash të zbatuara çdo ditë dhe me objektivin e qartë të zhdukjes së patriarkatit dhe aspekteve të panumërta të tij.

Objektivi kryesor është, në fakt, të theksohet seksizmi dhe abuzimi që gratë vuajnë rregullisht dhe të veprohet për të promovuar barazinë.

Shembuj të përditshëm janë:

sfidoni komentet seksiste dhe inkurajoni një qëndrim më gjithëpërfshirës dhe të barabartë;

njohja e mikroagresioneve;

inkurajimi i fuqizimit dhe autonomisë së grave, vënia në dyshim e dinamikave gjinore dhe inkurajimi i të rejave;

ndërtimin e komuniteteve dhe rrjeteve mbështetëse, të afta për të krijuar një front të përbashkët kundër diskriminimit.

Lindja e trendit në TikTok

Producentja Ashley Chaney filloi këtë 'trend' dhe ndau një video të shkurtër në TikTok marsin e kaluar në të cilën ajo deklaroi se:

Kur i dërgoj një email një CEO dhe më duhet të shtoj për dijeni edhe asistenten, që të më caktojë takim, nëse asistentja është femër, unë gjithmonë vendos fillimisht adresën e saj të emailit dhe më pas atë të CEO. Është një nga format e mia të preferuara të mikrofeminizmit.

Videoja u postua me hashtagun #microfeminism, dhe menjëherë filloi një seri përmbajtjesh të ngjashme, në të cilat disa gra filluan të shpjegojnë mikrofeminizmin e tyre personal të përditshëm. Për shembull, në një video tjetër avokatja Katie Wood rekomandon që gjithmonë të merret si e mirëqenë se ka gra në rolet kryesore, në mënyrë që ideja të fillojë të brendësohet dhe normalizohet.

A mund të jetë mikrofeminizmi më shumë se një trend?

Mikrofeminizmi, megjithatë, mund dhe duhet të jetë më shumë se një tendencë e thjeshtë në mediat sociale.

Arsyet pse mund të përbëjë më shumë se një tendencë kalimtare janë këto:

mikrofeminizmi mund të konsiderohet si një 'evolucion modern' i feminizmit, i aftë për t'iu përgjigjur nevojave dhe përvojave të reja të njerëzve që i përkasin;

sekuenca e veprimeve, ndonëse individuale, mund të ketë një ndikim sistematik në kontekstin socio-kulturor në të cilin ato ndodhin, duke u grumbulluar dhe çuar në ndryshime të rëndësishme dhe të përbashkëta;

mikrofeminizmi ndihmon në përhapjen e ndërgjegjësimit, njohurive dhe sensibilizimit për çështjet e diskriminimit gjinor, duke lehtësuar ndryshimet e strukturuara brenda shoqërisë dhe veprimet e ndërgjegjshme;

duke vepruar në mënyrë konkrete për të sjellë ndryshime të prekshme, më në fund, krijon një komunitet të strukturuar individësh që luftojnë për të njëjtën kauzë, të aftë për të formësuar shoqërinë jo vetëm në mediat sociale, por edhe në vendin e punës, në bar me miqtë apo në supermarket.

Por cilat janë këto gjeste të vogla, domethënëse që ne mund t'i zbatojmë në jetën tonë të përditshme?

përdorni gjuhë që është sa më gjithëpërfshirëse dhe respektuese (p.sh. person biznesi dhe jo biznesmen);

mos ushqeni stereotipe dhe paragjykime gjinore në biseda (p.sh. menaxher = burrë);

ndërgjegjësimi i njerëzve të afërt për çështje që lidhen me barazinë gjinore;

reagoni në mënyrë konstruktive ndaj mikroagresioneve dhe komenteve seksiste dhe përkrahni ata që janë viktima të tyre përmes mbështetjes dhe solidaritetit;

dhënia e lodrave “vajzore” fëmijëve meshkuj dhe anasjelltas;

mbështesin politikat e kompanisë që fokusohen në barazinë gjinore, diversitetin dhe gjithëpërfshirjen dhe transparencën e pagave;

ndarjen e punëve të shtëpisë dhe kujdesin ndaj fëmijëve, të cilat jo gjithmonë duhet t'u delegohen vetëm grave të shtëpisë.