• Shqip
  • English
  • E diel, 25 Gusht 2019
  • Shqip
  • English
  • Lifestyle Të gjitha TIP top

    Si të mos shëndoshesh duke ngrënë bukë dhe makarona


    Kush e ka thënë që për të ruajtur linjat duhet të heqim dorë nga buka dhe makaronat? Tek karbohidratet është e nevojshme të kontrollohet gjithmonë indeksi glicemik. Kujdes duhet bërë me ato që e kanë indeksin mbi 70 e që konsiderohet shifër e lartë.

    Bëni paqe me drithërat me gluten e pa gluten

    Ato janë të pasura me minerale dhe lëndë të tjera ushqyese. Thekër, elb, tërshërë, ç`ju pëlqen më shumë?

    Mielli i përbërë nga frutat e thata, farat dhe bishtajoret

    Zgjidhni bukën, makaronat dhe fokaçet e përgatitura me këtë miell, të përbërë nga fistiqet, farat e lulediellit, susamit, kungullit etj.

    Bukën zgjidheni të kulluar

    Mund t`i hani dhe bishtajoret

    Majft t`i lini në ujë për 8-12 orë para se t`i konsumoni, kështu i eliminohet një pjesë e karbohidrateve dhe niseshtesë. Ky proces e ul indeksin e glicemisë.

    Vazhdoje marrëdhënien dashurore me makaronat

    Vetëm zgjidh ato që janë të gjata dhe të përbëra nga gruri durum. E kanë indeksin më të ulët.

    *Ky post u përshtat nga Vanity Fair dhe është realizuar nga Fabjola Hije.